9 Ocak 2011 Pazar

Yedinci Gün

Geldik mi yedinci güne? Geldik, geldik :) Çok da güzel geldik. Açıkçası bir haftalık diyetimle çok mutluyum. Kesinlikle açlık hissetmiyorum. Hatta şöyle söyleyebilirim, bu diyete başlamadan önce yemek yerken içimde garip bir his olurdu sürekli "çok mu yiyorum acaba" diye kendimi sorgulardım. Şimdi ise izinli yiyeceklerimi dilediğimce yiyebileceğimi bilmenin rahatlığı ile vicdan azabı çekmeden karnımı doyuruyorum. Daha önceleri kendimce kıstığım yemeklerden dolayı açlık çektiğim olurdu, üstelik bu açlık anları beni o kadar rahatsız ederdi ki kimi zaman başım dönerdi. Tabi böyle anlardan sonra kilo verme şevki diye bir şey kalmıyordu. Şimdi ise tokum! Daha hiç açlıktan baş dönmesi yaşamadım, bu beni öyle motive ediyor ki diyetime canla başla sahip çıkıyorum. 

Daha sadece kahvaltımı yaptığım için bu günün mönüsüne dair söyleyecek bir şeyim yok. Dün yapacağımdan bahsettiğim limonlu-yoğurtlu dondurmasını yaptım, üzerine yedim bile, çok da beğendim. Tek sorun limon suyunun ölçüsünü karıştırmışım azıcık fazla gelmiş, ağzım biraz yımış yımış oldu yedikten sonra. 

İşte şimdilik böyle bakalım öğlen ve akşam nelerle besleneceğim. :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder