11 Ocak 2011 Salı

Dokuzuncu Gün

Salı sallanır derler bakalım bu gün diyetimiz sallanacak mı?
Dün akşam süpriz bir programla ani bir ev toplaşmasına dahil oldum. Tabi birası, rakısı, mezesi, cipsi, kuruyemişi derken ortada bana karşı kurulmuş bir tablo oluştu sanki. Ben light colamı aldım, bütün gece onunla takıldım. (diyette serbest) Ama tabi geç saatlere kadar oturulunca dayanamadım 2 tane çiğ köfte, bir kaç parça da kavurma attım ağzıma. Yine diyetime en yakın şeyler olarak gördüklerimi tercih ettim ama çiğ köftede bulgur var, kavurma desen yağlı :( Artık yapacak bir şey yok, daha fazla aç kalamazdım.

Bu sabah kahvaltım ise zengin oldu. Evde olmadığımda işe gelirken kahvaltımı alıp öyle geldim, Allah'tan hemen aşağımızdaki yerde sabahları çok güzel kahvaltı çeşitleri oluyor. Oradan kendime güzel bir tabak hazırladım, yumurta, beyaz peynir (tabi yağsız yoktu :( ), nane, salatalık ve jambondan oluşan zengin mönümle güne iyi başladım.

Bu öğlen ıspanak da yiyeceğim, bu gün sebzeli günüm :) Akşam üstü ara öğünüm için de meyveli light yoğurt (şu meyveli light yoğurtlar da keşke her yerde olsa, zor bulunuyor, sinir oluyorum) getirdim. Ohhh mis gibi tatlı keyfi yapacağım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder