6 Ocak 2011 Perşembe

Dördüncü Gün

Perşembe oldu bile :)

Ben hala Dukan'ın atak evresindeyim. Benim için kolay geçtiği için 5 tam gün yapayim bari diye karar aldım. Gerçi şüpheliyim doğru mu yapıyorum diye, zira genel olarak tokum. Aç mı olmam gerekiyordu acaba o kısım kafamı bulandırıyor.

Sonra bir de esas kilo vermem gereken evre bu evre ama ben kilo vermiş gibi hissetmiyorum. Hissetmiyorum diyorum çünkü malum tartılmadım. Evet evde tartısı olmayan bir diyetçiyim şu anda.. Gerçi bel kısmımda sanki biraz rahatlama var gibi ama psikolojik mi kestiremiyorum :))

Bu sabah yine yumurta - peynir ikilisi ile günümü başlattım, öğlene tavuk ve yoğurt var. Tavuk tok tuttuğu için ilk tercihim. Ayrıca şu kepekli yulaf unundan da sipariş verdim sanırım bu gün elime ulaşacak. Onunla da güzel tarifler hazırlayıp, ton balığı da tüketmeyi planlıyorum. Et, tavuk ekmeksiz yeniyor da ton balığı yenmiyor sanki, onun için Simla'nın tariflerinden yararlanarak ton balığıma katık yapacağım. :) (katık nerden geldi aklıma bir fikrim yok ama madem yazdım kalsın öyle)

Hadi bakalım çalışmaya devam, kendimi çoğu kez oruçlu gibi hissetsem de motivasyonumu kaybetmedim.

Bu arada bir itirafım var, dün akşam ağzıma yerfıstıklı çikolata attım hem de 2 tane :( bunu buraya yazıyorum ki bir daha yapmayayım. Duydun mu Pelin çikolata YOK! Sanırım bu tatlı ihtiyacım için en kısa zamanda keçi pekmezi tozu almalıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder