28 Ocak 2011 Cuma

26. Gün

Dün kü aksaklıktan sonra bu gün tekrardan beraberiz. Bakıyorum da neredeyse bir ay olacak ben diyete başlayalı. İtiraf ediyorum ki en son 3 kilo vermiştim ama şu anda daha fazla vermiş gibi hissetmiyorum. Pazar gününe kadar hala vaktim var ama sanki 1 ayda 4 kilo veremeyecekmiş gibi hissetmeye başladım. Bu aralar zaten birazcık motivasyonsuzum. Yanımda birileri varken daha kolay uygulamaya başladım, evde tek başıma olduğumda ağzıma bir kaç ufak kaçamak atmaktan kendimi alamadığım anlar oldu bu haftaiçi :( O yüzden de süreci kendi kendime sabote etmiş oldum ve yavaşlattım. Pişman mıyım? Evet, ama bu pişmanlığa takılıp diyetimi daha fazla bozamam. O yüzden yaramazlık yaptıktan hemen sonra kendimi toparlamaya başlıyorum.

Bu blogu biliyorsunuz ki tamamen kendimi motive etmek için açmıştım. Buradan ne kadar çok şey paylaşırsam o kadar rahatlıyorum. Sanki yazdıkça güçleniyorum. Ve bu arada da sadece kendi kendimi motive etmemiş oluyorum. Bir yandan da yolladığınız güzel yorumlarla motivasyonuma motivasyon katıyorum. Hatta dün sabah okuduğum bir yorum (adını veremiyorum bırakmamışsın) sayesinde doğru yolda olduğuma öyle inandım öyle mutlu oldum ki dün hiç yaramazlık yapmadım, çok usluydum. :)

Yine adsız bir yorumda da kaç kilo olduğum ve kaç kiloyu hedeflediğim sorulmuş. Bunun yanı sıra gayet zayıf gözüktüğümden bahsedilmiş. Şöyle söyliyeyim, kilomu şu anda söylemek istemiyorum ya da hedef kilomu onun yerine haftasonu sizlere kilomu tahmin ettirmeye çalışacağım bakalım bu eğlenceli oyunda kimler kilomu doğru tahmin edebilecek. Ondan sonra da hedefimi açıklayacağım. Bu arada zayıf gözüktüğümü hangi resmime dayanarak söylediysen adsız izleyicim, o resmi şöyle bir büyüteyim ben :)))

Şimdilik benden bu kadar. Haftaiçi yaptığım yaramazlıkları da paylaşınca rahatladım. Şimdi uzunnn bir müddet kaçamaksız devam edebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder