16 Ocak 2011 Pazar

14. Gün

Yenildim! Korkmayın sadece tartıya yenildim ve bu sabah tartıldım. Kilom sandığımdan daha çok çıktı fakat son tartıldığımdan bu yana 2 kilo 200 gram vermişim. Yani 14 günde 2 kiloyu vücudumdan atmışım. Bu şekilde devam ederse normal bir diyet rutini içinde kilo vermiş olacağım.

Bu gün ekstra bir yiyeceğim olmadı fakat dün çikolatasızlığa daha fazla dayanamadım ve %75 kakao içeren Lindt Ekvator aldım. İlk önce bir parça kırdım sonra azıcık daha kırıkladım fakat ikinci parça çok geldi desem bilmem bana güler misiniz :) Bu gün de bir parça aldım ama sadece bir parça! Aslında bu şekilde kakao değeri yüksek bitter çikolatalar doktorlar tarafından da tavsiye ediliyor. Günde bir parça yenen yüksek kakaolu bitter hem nefsimizi köreltirken hem de fayda sağlıyor.

Onun dışında daha önce yaptığım limonlu yoğurt dondurmamdan tekrar yaptım attım buzluğa. Sonra bir konuşma sırasında limonlu değil içine diet reçel koyarak da farklı tatlarda yapabileceğimi fark ettim. Dün bir de öyle franbuazlı yoğurt dondurmasını denemiş oldum. Reçel olduğu için tatlandırıcı koymam dedim ama az geldi az birazcık yine tatlandırıcı koydum ve yine birazcık limon suyu koydum. Bu gün yedim bir tane ve çok beğendim. Böylelikle buzluğumda iki çeşit dondurmam oldu. Ufak porsiyonlar halinde kaldırdığım için sıkıldıkça bir tane yemek çok zevkli oluyor :)) Ayrıca kitapta buz yemenin kalori yakmak üzerindeki olumlu etkilerinden bahsediyor, bunları yerken de ufak da olsa o kısıma bir gönderme yapıyormuşum gibi hissediyorum ;)

Aaa ben size esas haftasonu kaçamağımı itiraf etmedim. Cuma akşamı arkadaşlarla sinemaya gittik, ben o gün light içecek hakkımı filmi seyrederken kullanmak üzere saklamıştım. Fakat patlamış mısırı hesaba katmamıştım. Ne kadar dirensemde elden ele gezen koca kova mısıra 1-2 kere elimi daldırmaktan kendimi alamadım....

4 yorum:

  1. Tebrikler Pelin, 2.200 vermişsin. Ama ben bu sonuçtan senin zaten çok az fazla kilon olduğunu düşünüyorum; öyle değil mi? Takriben 55 kilolarda geziniyor olman lazım???

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler!! Verdiğim kilolar için tebrik almak ne güzel bir motivasyon :)

    Aslını istersen benim fazlalığım hiç öyle az sayılmaz. 55 gibi bir kilo benim için yıllar evvelinden kalmış bir sayı. 75 kilo ile başladım diyete ve dün 72,800 olarak kaydımı aldım. Hedefim ise 63-64 kilo olmak yani anlayacağın daha önümde uzun bir yol var. Yalnız çevremdekiler benim kiloma inanmazlar, diyetten önce bile kime sorsam en fazla 65 gösteriyorsun diyorlardı. O yüzden sanırım 64 olduğum zaman da 54-55 gösteriyor olacağım :)
    Boyum 1,74 sanırım onun avantajı bunlar :))

    YanıtlaSil
  3. Son satırı okuyana kadar, Allah Allah dıyordum ki, son anda durum anlaşıldı. 1.74 boy deyince hersey yerli yerine oturdu:) selvi bitkim al yazmalim:)

    YanıtlaSil
  4. Ben her ne kadar kendimi selvi boylu görmesem de kilomu kamufle ederken çok işime yarıyor :)))

    YanıtlaSil