15 Ocak 2011 Cumartesi

13. Gün

Güzel bir cumartesi sabahına uyandık! Güneşin güzel yüzü şerefine sabah kahvaltımda 3 ince dilim sucuk ve birazcık da normal kaşar peynir yedim. 

Kilomdaki değişim daha gözle görülür hale geldi sanırım artık iki kiloya yaklaştım. Dukan diyetinin özelliği diyetin ilk günlerinde çok hızlı bir kilo kaybı olmasına rağmen ben öyle bir etkiyle karşılaşmadım. Bu durumu ilk zamanlar biraz kafama taksam da şimdi hiç umursamıyorum. Benim için şu anda önemli olan kilo verebiliyor olmak. Ve şu anda kilo da veriyorum farkındayım. Bu diyetle şunu anladım ki, kilo vermek istediğim zaman belli bir programa sadık kalınmaya çalıştığımda çok daha başarılı oluyorum ve sıkılıp diyeti bozmuyorum. Şimdi de belli bir program dahilinde kilo verdiğim için ne kadar sürede kaç kilo verdiğimi hiç takmıyorum kafama. Normal bir diyette zaten ayda dört kilo vermek normal olandır benim için de şu anda böylesi olsa hiç yoktan iyidir diyeceğim. Sonuçta bir ay bittiğinde bir ay öncekinden her türlü zayıf olacağım. 

İşte böyle iyi niyetlerle dolu bir  haftasonundayım. Diyetimle mutluyum! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder