25 Ocak 2011 Salı

23. Gün

Canım blogum, bazen şu diyetimde blog açmasaydım bu kadar istikrarlı bir şekilde devam edebilir miydim merak ediyorum. Hem burada yazdığım için bir sorumluluk hissediyorum hem de pes etmek istediğim anlarda sizlere ne diyeceğim aklıma geliyor ve hemen o güçsüz halimden uzaklaşıyorum. Hani diyet yapacak olanlara her gün neler yediklerini tavsiye ederler ya, burası da az çok öyle bir görev görüyor benim için. Kaçamaklarımdan da bahsettiğim için buraya yazmak istemediğim için yemediğim oluyor. Evet gerçekten bu kadar etkili bir motivasyon aracı oldu benim için.

Bu sabah farklı bir kahvaltı ile ödüllendirdim kendimi ve yine krep yaptım. Aslını isterseniz biraz da gereklilikten öyle oldu çünkü bu gün akşam işten çıkmadan bir şeyler yiyip öyle çıkmam gerek. Bu gün pilatese başlıyorum ve eve gittiğim gibi giyinip tekrar çıkacağım hiç vaktim yok, zaten öyle hemen yiyip de spora gitmek olmaz, aç gitmek hiç olmaz. O yüzden sabah kalktım krebimi yaptım, birini yedim birini paketledim yanımda getirdim. Bu gün sütte getirdim yanımda, meyveli yoğurdum da var. Allah değmeyin keyfime mamalarım çok bu gün ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder