17 Ocak 2011 Pazartesi

15. Gün

Güzel bir haftaya kocaman bir merhaba!! Bu gün coşku doluyum. Her şeyi abartasım, böyle allayıp pullayasım var. Aslında tam tersi bir ruh hali içinde olmam daha muhtemeldi ama tam tersi bir havadayım. Aman böyle kendi kendime de nazar değdirmeyeyim de :)

Canlarım cumartesi günü neden çikolataya dayanamadığımın sebebi bu sabah belli oldu. Tahmin edebileceğiniz üzere regliyim. Bu konuyu burada paylaşmakla paylaşmamak arasında çok gidip geldim ama diyet zamanlarında bu dönemin ayrıca işlenmesi gerektiğine karar verdim. Malum bu dönemde bizlerde bir tatlı istediği, zor durdurulur bir açlık hali baş gösteriyor. Bir de şahane bir şişlikle vücudumuz bizi kandırıyor. Dün tartıldığımı ve 2 kilo 200 gram verdiğimi söylemiştim. Oysa ki kişi regl dönemine girdiği vakit vücudu su topladığı için genellikle tartıda 1,5 - 2 kilo arasında bir fazlalık gösterir. Yani ben hesapladığımdan daha fazla kilo vermiş olabilirim. Şu anda tam olarak verdiğim kiloda olmama ihtimalim yüksek. Yalnız şunu söylemeden geçemeyeceğim uzun zamandır olmadığı kadar rahat bir şekilde geçiş yaptım bu döneme. Çikolata istediğim dışında iştahımda bir artış olmadı. Şişkinliğim ise beni rahatsız etmeyecek bir seviyede. Kendimi hafiflemiş hissettiğim için olsa gerek duygusal anlamda da çok gel-gitli şeyler yaşamadım.

Dün akşam da kalktım otlu peynirli muffin yaptım. Daha öncede yapıp kaç gün yemiştim. Ekmek niyetine tüketilebilecek çok lezzetli bir seçenek. Diyet yapmayan iki kişiye yedirdim, ki bunlardan bir tanesi erkekti, onlardan da geçer not aldı. Ekmek ihtiyacı hissedenler için çok güzel bir alternatif. Dün daha sıcakken bir tanesinin tadına baktım bile yine çok lezzetli olmuştu. Bu gün de getirdim yanımda akşam üstü çayımla birlikte ara öğün yapacağım onunla. Diyette olabilirim ama beş çayı keyfinden mahrum kalacağımı kim söyledi ;) Sağolsun Simla sayesinde kendime böyle keyif anları yaratabiliyorum.

Anlayacağınız haftaya güzel başladım. Zor geçebilen bir döneme iyi girdim, sırf bu yüzden bile diyet yapmaya değer ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder