8 Ocak 2011 Cumartesi

Altıncı Gün

Sevgili seyircilerim bu gün seyir evresine girmiş bulunmaktayım. Altı gündür yemediğim domatesle bu sabah kahvaltıda buluştum. Çok mutlu oldum ne yalan söyleyeyim özlemişim kahvaltıda domates yemeği. Seyir evresiyle birlikte hayatıma sebzeler de geri dönüyor.

Dün akşamki yemekten bahsetmiştim. Diyetime uygun yiyecek bulmakta hiç zorlanmadım esas zorlandığım çevremdekilerin tepkisiydi. Benim diyete başladığımı bilmeyen masa halkı "bir çatal alsan" "bak bu kadardan bir şey olmaz" diyerek yemem yasak olan şeyleri önüme sürmeye çalıştılar. Onlara "ben yemediğimde çok daha mutluyum" desem de diretmelerinden vazgeçmediler. Ama ben pes etmedim ve geceyi istediğim gibi bitirdim.

Ayrıca zamanım olduğu için yoğurdumu süzdüm, tatlandırdım ve yine Simla'nın tariflerinden limonlu-yoğurt dondurması  yaptım. Şimdi buzlukta soğuyorlar. Benim gibi dondurma sever için daha güzel bir tarif olamazdı şu diyet zamanlarında. Bir sonraki hedefim cheesecake :))

İşte böyle haftasonuyla birlikte seyir dönemine geçtim. Bakalım bu evrede beni neler bekliyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder