4 Ocak 2011 Salı

İkinci Gün

İkinci gün oldu bile :)

Sabah yine yumurtalı, peynirli kahvaltımı yaptım.
Dün akşam otururken böyle bir şeyler yemek istedim ama ne mümkün saat olmuş 11. Sonra akıl ettim süt serbest!! Bir sevinçle gittim koydum yağsız sütümü bardağa içine de tatlandırıcı ekledim. ohh mis gibi oldu. Hem tok tuttu hem de tatlı ihtiyacımı bastırdı.

Tabi bu gün de aldım yanıma tatlı sütümü. Sütü ne yazık ki sade içemiyorum ama olsun içmesem de olur böyle daha lezzetli oluyor.

Sürekli protein tüketmekten midir nedir neredeyse hiç acıkmıyorum. Daha doğrusu her zaman acıktığım kadar acıkıyorum. Ekstra bir durum yok. Nasıl motive ediyor bu durum beni. Gerçi bir yandan da korkuyorum ya fazla yiyorsam diye :)

Neyse bakalım diyetin 2. gününü hep çok önemli bulmuşumdur. Bu günü atlatan gerisini de atlatır :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder