25 Ocak 2011 Salı

Evet şu anda öyle bir durumdayım ki, kendi kendime gülüyorum. Şu son 3 saatte ne olduysa sanki 3 haftadır verdiğim bütün kiloları geri almış gibi hissediyorum şu anda. Süt getireceğimden bahsetmiştim dün, evet bu gün yanımda süt getirdim ama sanırım biraz fazla geldi. Bir de meyveli yoğurt, su, çay, nescafe derken davul gibi oldum :) İşin komik yanı bu akşam spora gideceğim için akşam yemeğimi de yanıma almıştım, hatta demin yedim ki sindirilmeye başlansın. Ve bu erken yeme psikolojisinden midir nedir bu gün sanki aç kalacakmışım gibi hissediyordum. Ama şu anda emin olabilirsiniz ki 23 gündür hiç bu kadar tok olmadım :))

Diyeceğim o ki, ben bu kadar çok şey yemeye, içmeye hazır değilmişim. Haftalardır uyguladığım sistem işe yaramış ve az besinle daha mutlu bir bünyeye sahip olmuşum. :) Her işte bir hayır var, bu gün de bunu öğrenmiş olduk.. Umarım spora kadar biraz hafiflerim yoksa bu şekilde pek rahat bir seans olmayacak benim için :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder