7 Ocak 2011 Cuma

Beşinci Gün

Bu diyete başlamamdaki en büyük etkenlerden olan Simla'nın verdiği gazla günüme başladım.
Dün zaten onun tariflerinden bir krep yapmıştım sonra dayanamadım bir de otlu-peynirli muffin yaptım. Gece gece yaptım desem yalan olmaz, pişmesini bekledim ve uyudum. Daha tatmadım kendilerini ama lezzetli duruyorlar.

Kaç gündür tavukla besleniyordum her ne kadar bu durumdan şikayetçi olmasam da değişiklik fena olmaz dedim. Hazır katığım varken (takıldım bu kelimeye farkındayım) bu öğlen için ton balığı yemeğe karar verdim. Bakalım otlu-peynirli muffin ve ton balığı ikilisi ne kadar başarılı olacaklar. :)

Bende demir ve ferritin eksikliği var yada vardı. En sonra tahlillerimden sonra 1 ay ilaç kullandım, sonra tahlile gidemedim işe girdiğim için kaldı. Ferritini yükseltebilmeye en büyük yardımcının kırmızı et yemek olduğu o dönemde etten aldığım demirin emilimi azalmasın diye çaydan vazgeçmiştim. Hoş zaten ben çok siyah çay içmem, sosyal içiciyimdir bu konuda. Ama bu sabah şirkete geldiğimde aklımda sadece çay vardı. İlk fincanımı içtim ikinciyi bile aldım. :) Bana çay içirtemeyenlere selam olsun bu sabah :))

İşte bu sabah diyet günlüğüm böyle, bakalım öğlen nasıl bir mönüm olacak. Heyecanla beklemedeyim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder