7 Ocak 2011 Cuma

Öğle yemeğimi yedim. Muffinlerimin tadına bakmış oldum ve beklediğimden daha lezzetli oldukları için çok mutlu oldum. Tek problem içinde yağ olmadığı için kolay dağılıyor oluşuydu bir de gözümü korkak alıştırmışım, kabarıp kabından taşıcak korkusuna az koymuşum kaplara, biraz daha fazla koysam daha iyi bir porsiyon olucakmış ama artık o kadar da olucak ilk seferim bu :)

Böylelikle günlerdir devam eden öğle yemeğinde tavuk yeme geleneği bozulmuş oldu. Ton balığı ile ne kadar tok kalacağımı merak ediyorum, gerçi büyük tenekelerden bir tane yedim. Dolayısıyla yeterince yiyeceğim vardı. Bir de fırında soğan vardı bu gün ofis menümüzde, soğan serbest olduğu için yanına pişmiş soğan da yedim. İşte ton balığı - muffin - soğandan oluşan pek lezzetli bir combo yapmış oldum.

Bu arada el alışkanlığı yine yoğurdumu getirmiştim yanımda, sonra fark ettim ki balık yiyeceğim. Şimdilik yoğurdum buzdolabında duruyor. Belki akşam üstü ara öğünümü onunla yaparım.

Üzerine de yeşil çayımı aldım, işlerime kaldığım yerden devam edebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder