18 Ocak 2011 Salı

16. Gün

Diyetimle birlikte üçüncü salıya da girmiş bulunmaktayız. 16 gündür diyetteyim. Hafiflemeye başladığım için çok mutluyum, daha da hafifleyeceğimden şüphem yok.

Dün regl döneminde olduğum için iştahımın açılmadığını söylemek gibi bir gaflette bulundum. Yanılmışım! İştahlıyım dün akşamdan beri daha doğrusu canım sürekli hamur işi istiyor. Makarna istedi önce, krep yaptım yedim nefsimi körelttim. Sonra sıkıldım tatlı bir kamur işi istedim bu sefer de geçen hafta Özge'nin lezzetli blogu "Sütüme Sarelleme Karışma!"da gördüğüm kahveli keklerden yapmaya karar verdim. Zaten çok az malzemeli bir kek olduğu için ideal oldu. ( üç tane muffin kadar oldular, hatta muffinden bile küçük oldular diyebilirim ) Un için kepekli yulaf unu kullandım, pudra şekeri diyordu bende tatlandırıcıyı süzgeçten eleyerek koydum artık ne kadar pudra olursa :)) Bir de tarifte ceviz vardı ben koymadım, cevizi çok sevsem de tatlıların içinde yemekten hoşlanmıyorum. Tadı gayet yerinde oldu sadece kahveyi biraz fazla kaçırmışım sanırım kahvenin acılığı vardı. Ama yağsız sütle yaptığım nescafemle şahane bir ikili oldular. :)

Bu sabah da 16 gündür önünden her geçtiğimde canım istemediği için kendimle gurur duyduğum simitçinin önünden geçerken o mis gibi çatallara şöyle bir daldım. Bir kaç saniye sonra silkelendim ama anladım ki bu regl dönemi bende hamur etkisi yaptı :))

Öğlen yemeğim için de yanımda ton balığı getirdim, otlu peynirli muffinimle birlikte güzel bir öğle yemeği oluyorlar. Hem değişiklik oluyor hem de balık yemiş oluyorum. Kahveli keklerimden de getirdim yine yanımda, içine koyduğum un miktarı sadece 1,5 kaşık kadar olduğu ve bu da üç parçaya bölündüğü için bir tane de ondan yemenin sakıncası olmadığını düşünüyorum. Anlayacağınız bu günlerde kepekli yulaf unu ile her türlü tarifi deneme potansiyelim var :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder