17 Ocak 2011 Pazartesi

Bu akşam için kendime değişik bir şeyler yapmak istedim. Aklımda bir kaç yemek vardı ama içime sinmiyorlardı. Sonra aklıma geldi "krep yapsam ya" dedim. Bir önceki denememde çok başarılı olamamıştım, bu gün bir daha yaptıktan sonra anlıyorum ki o gün kesinlikle bir şeyleri yanlış yapmışım. Gayet dikkatli bir şekilde tarifi uyguladım, tavaya yağ koymadığım için açtım altını gerçekten kızgınken döktüm karışımı ve çok daha güzel pişti. Bir öncekinde tadını çok farklı bulmuştum ama bu sefer gayet beğendim. Neredeyse hiç fark yoktu. İçine kaşar ve tavuk jambon ilavesiyle tam bir krep oldu. Ve kesinlikle haftada en az bir kere yapmaya karar verdim.

Ayrıca biliyorsunuz bir önceki postumda canımın makarna istediği itirafında bulunmuştum. Kreple bu istediğimi biraz da olsa bastırmış oldum. Hamurlu bir şey yemiş olduğum için hamurlu yiyeceklerin mutluluğunu yaşadım :))

Daha önceki krep denememle uzaklaşmış olduğum kepekli yulaf unumla tekrar barış ilan etmiş oldum. Şimdi farklı tatlar denemek için mutfağa gitme zamanı :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder