30 Ocak 2011 Pazar

28. Gün

Bu gün utanıyorum bu diyet bloguma yazı yazmaya.. 

Bir kutlamamız vardı ve bu yüzden bu gün bütün diyetim delik deşik oldu. Kutlama öğle saatlerinde olduğu ve ben de geç kalktığım için kahvaltı yapmadım ve direk güne çikolatalı pasta ile başladım. Tamam ince bir dilim yedim ama pasta sonuçta. :( Bir de 2-3 tane böyle tuzlu gevrek gibi bir şeyler vardı onlardan yedim. :( Sonrasında da bir dönerciye gidildi. Sadece döner satılan bir yerde tek yiyebileceğim şey dönerdi. Lavaşını falan yemedim ama döner de yağlı oluyor işte :( Bir daha bir şey yemedim, hoş zaten yiyecek yerim de kalmadı.  

Anlayacağınız bu gün tamamen bir yaramazlık günü oldu.. Affediverin beni, sakın beni örnek almayın, siz diyetinize devam edin... Şurada diyet blogu yazıyorum ve yaptığım işlere bak.. Cık cık cık.... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder