13 Ocak 2011 Perşembe

11. Gün

Artık günlerimizin adı çoğaldı. Bu arada kilolarımız da azaldı. Dün böyle bir tartılma telaşına girmiştim ama sonrasında ilk verdiğim karara destekçi çıktı ve sanki içimdeki bütün fırtınayı dindirdi. Şimdi yine sakinim, aynada gördüğüm Pelin'in kaç kilo olduğunu merak edene kadar tartılmayacağım. Bu açıdan bakıldığında bu diyetle ilgili "atak evresinde şu kadar kilo verdim" "bu kadar günde bu kadar kilo verdim" gibi cümleler kuramamış olacağım.

Bu gün yine sebze + protein günüm. Bu yüzden sabah kahvaltıma domates de ekledim mis gibi oldu. Şu diyette değerini anladığım şeylerden biri kahvaltıda domates yeme keyfi oldu. Normalde iş günleri doğramaya üşendiğim domates şimdi izinli günlerimde tabağıma ilk koyduğum şey oluyor. Öğle yemeğim için yine tavuk suyuna çorbam var, üstelik sebze de yiyebileceğim için ofisteki mönüden de tırtıklayacağım.

İşte böyle şekerler, benim bu günkü diyet günlüğüm böyle başlıyor.

Dünkü "inşallah" dualarınız yerine ulaştı haberiniz olsun. Çok teşekkürler, sizlerin de istediği şey için bir inşallah!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder