23 Haziran 2011 Perşembe

Haftalık Halim

Kızlar 1 haftadır sesim çıkmıyormuş şimdi fark ettim. Bir gariplik seziyordum, bir boşluk vardı meğer buraya yazmadığımdanmış. :)

Bu aralar canım sabahları cicibebe yemek istiyor ama o da çok kalorili bir şey diye gidip almıyorum. Kahvaltı yapmadan çıkıyorum, işe gelince kendime kepek ekmeğine beyaz peynir, salatalık ve bol naneden oluşan mis gibi bir sandviç yaptırıyorum. Tabi cicibebenin yerini tutmuyor ama kahvaltımı yapmış oluyorum en azından :) İkisinin arasındaki bağı sorsanız ben de bilmiyorum. Sanırım tek derdim evde cicibebeyi yiyememek o yüzden onun yerine de bir şey yememek :D

Heyecanlıyım bir de... Son günler... Sanki yetişmeyecek gibi ama biliyorum ki her şey yolunda gidecek :)
Bu arada kilom çok tatlı. Dün 67,500 çıktım. Şu Şoku bir yapamadım. Şok yapsam çok iyi olacak. İşte böyle şekerkuşlarım öpüyorum hepinizi!!

1 yorum:

  1. Merhaba, blogumu izlediğin için teşekkür ederim.
    Ben de uzun bir süre Atkins yaptıktan sonra, Dukan a geçtim, kalan kilolarımı da onunla verdim, şimdi koruma dönemindeyim. Hatta blogumda da bir ara rejim günlüğü diye yazıyordum ama fazla ilgi görmedi :)

    İzliyorum ben de tabii .

    www.denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil