3 Haziran 2011 Cuma

Bencil Halim

Hani böyle bir şey söylersin de karşındaki hemen "hıı evet... benim de şöyle şöyle..." diye cümleyi kendine çevirerek devam eder ya. İşte ben öylelerine sinir olurum. Fakat gelin görün ki şu evlilik telaşesi başladığından beri hep kendimi cümleleri kendime çevirirken yakalıyorum :)

Karşımdakinin söylediklerine önem vermediğimden değil, benim de aynı konuda söyleyeceklerimi daha fazla içimde tutamamamdan :)

Bir yandan rahatsız edici olsa da içimdeki "gelin olma hevesindeki kızı" gördükçe gülüyorum :)

Bu arada hala şişkinim. Artık göbeğime bakıp bakıp gülüyorum. Sanırsın 4 aylık hamileyim öylesine bir şişkinlik söz konusu :) Öyle bir doluluk hissi var ki içimde, sanki hep tokum. Doyasıya acıkmıyorum iki gündür :) Şu şişkinlik insin de açlıktan başımın dönmesine razıyım, öyle rahatsız edici...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder