3 Haziran 2011 Cuma

Kafası Karışık Halim

Kızlar moralim bozuk...
Kaç gündür "sanki 5 kilo almış gibiyim, nedir bu şişkinlik" diye diye geziyordum, bu sabah bir tartıldım 70.200 beynimden vurulmuşa döndüm. Tamam son bir haftada haddinden fazla kaçamak yapmış olabilir ama dünden bu güne nasıl 1 kilo alırım. Zaten şu andaki görüntüm de öyle 1 kilo falan değil gerçekten sanki 5 kilo almış gibi. Karnım nasıl çıktı inanamıyorum. Cumartesi günü düz bir karna sahipken şu anda kocaman bir şeyle oturuyorum. Üzüldüm anlayacağınız.

Belki de böyle bir şeye ihtiyacım vardı bilemiyorum ama şimdi diyet halime ciddi anlamda geri dönüyorum. Geçen 14 gün programlarından yapsam mı diyordum ya. Evet yapmaya karar verdim. Akşam eve giderken alacağım, yarın da başlayacağım. Bu böyle gitmez çünkü...

Bir de işler bitemiyor bir türlü... 1 buçuk ay sonra evleneceğiz, ev hazır olamıyor. Sinir bastı artık. Her şey gözümde büyüyor, eksikler hiç tamamlanamayacakmış gibi geliyor.

Bu gün biraz tatsızım, azıcık stresliyim, çok çok heyecanlıyım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder