1 Haziran 2011 Çarşamba

Bezdim halim

Evleniyorum ya hani o yüzden çok bezgin hallerim var bu aralar. Neden peki? Çünkü ev tadilat oluyor ve sürekli bir şeyler ileri doğru öteleniyor, bir şeyler tam bitmemiş oluyor. O bitsin öyle, şu olsun öyle... Düğünle ilgili, evleniyor olmakla ilgili hiç bir derdim yok şükürler olsun. Ama şu tadilat işi bitirdi beni... Zor şeymiş gerçekten ev yenilemek. Yenilemeden olacak gibi değildi mecbur yapmak gerekiyordu ama bir daha bu konuda daha temkinli olacağım. Her şey bir ders. 

İşte bu bezdim halimde bu gün bir de 3 kilo almış gibi şişkinim. Sanki sabahtan bu yana her geçen dakika daha çok şiştim. :)) Su içiyorum, yeşil çay içiyorum ama inadına göbeğim öne doğru çıkıyor :) Bir gariplik var :) Tabi bu arada son 4 günde 1 kilo aldığımı da eklemek isterim. Ki bekliyordum böyle bir sonuç çünkü cumartesiden beri tam 3 kere alkol aldım. Aylardır alkol almıyordum ama bir aldım pir aldım. Hemen etkiledi. Alkolun kilo kontrolündeki önemini daha öncede yaşayarak öğrenmiştim çok kısa sürede etki edebiliyor. 2 günde bira göbeği olmuyor tabi ama üst üste olunca böyle 1 kilo kadar etkili olabiliyor. Tabi sadece alkole suç atmamak lazım, onun yanında yediklerim, onun yanında olmadan yediklerimin de bu artışta payı olduğu kesin. Napalım, moral bozmak yok. Her zaman diyorum, kilo alabilirim ama artık eskisi gibi "aammann battı balık yan gider" demiyorum ve esas bu noktada kazanıyorum. Çünkü o 1 kilo daha oturmadan ondan kurtulmak kolay. 

Ay işte böyle şekerlerim, hem +1 kilonun beni bu kadar şişirmeyeceğine eminim o yüzden şu anda böylesine şiş hissetmeme sebep olan neyse iğneyle onu patlatıp kurtulmak istiyorum bu şişirilmiş halimden :) 

Bezmiştim ama böyle uzun uzun anlatınca rahatladım biraz, olur olur her şey yetişecek inşallah :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder