10 Haziran 2011 Cuma

Araştırmacı Ruh Halim

Canlar,

Bir önceki yazımın altına Viva'nın yaptığı yorum neticesinde ufak bir araştırma yaptım ve bu gün Seda Sayan'a Bilim Üniversitesi rektörü Prof. Dr. Canan M Karatay Efendigil'in konuk olduğunu öğrendim. Soyadını okuduğum gibi Karatay Diyeti kitabının yazarı olduğunu anladım. Ufak bir google araması sonucunda da şu yazıya ulaştım. Konuyu çok güzel özetlemiş bir sayfa. Uzun gibi gözükebilir ama rahatlıkla okunuyor. 


Kendisi prof. ve çok hoş tespitleri var. Ne var ki bana uymayan noktalar vardı yazı içerisinde. Tabi ki bu tamamen benim damak tadımla alakalı bir uyumsuzluk :) 


Yazıyı okumanızı tavsiye ederim. Sağlıklı olmanın birincil şartlarından olan kilo kontrolü için güzel detaylar içeriyor. Viva'ya teşekkür ediyorum bu konuyu öğrenmeme vesile olduğu için... 


İşte böyle Dukancığımdan sonra farklı bir diyeti de blogumuza konuk etmiş olduk. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder