8 Haziran 2011 Çarşamba

Yeter Halim

Kızlar,

Ben çığrımdan çıktım. "aman ne güzel yiyorum da hala aynı kilodayım" diyerekten abartmaya başladım. Korkuyorum bir anda alıvereceğim kilolarımı diye...

18 Haziranda son gelinlik provam var, ondan önce yine vücuduma bir şok etkisi yaratmayı planlıyorum. Hani provadan önce olsun ki, daralma falan gerekirse sorun olmasın diye :))) Sanırsın ki 10 kilo vereceğim de sorun olacak :) Neyse işte bir amacım olsun da, yapayım diyetimi...

Her gün 2 lt su, 1 fincan kiraz saplı lipton light plus, 1 kupa (ki kendisine kova da diyebiliriz çok büyük) yeşil çay içiyorum ama bana mısın demiyor şişkinliklerim. Ben hiç böyle şişmezdim ama nedense bu aralar ne yesem "şiştim, şiştim" diye geziyorum :) Dur ben bir soda içivereyim bari :)

Haydin ben soda içmeye kaçtım, öptüm sizi :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder