8 Mart 2011 Salı

:)

Hazır kumanda panelime ulaşmışken bana ulaşabilenler varsa onlara ses vermek istedim. 
Canlarım ben sabah sporuma devam ediyorum. Hatta dünden beri zamanını arttırdım 25 dakika pedal çeviriyorum. Gerçekten çok iyi geliyor, sadece zayıflamak değil güne zinde başlamak için de birebir. Spor yapmaya başladığımdan beri sabahları çok daha hızlı hazırlanıyorum ve hep daha erken çıkıyorum. Spor yaparak geç kalma derdine son diyorum :) Tabi tek artısı bu değil. Cumartesi sabahı tartıldım ve uzun zamandır görmediğim bir sayıyla karşılaştım. 69.300 yazıyordu tartıda. Bir mutlu oldum, bir mesut şekilde indim tartıdan anlatamam. Güzel şey zayıflamak. Zaten zayıfladığımı hissediyordum da bu kadar beklemiyordum. Daha bir gaza geldim :) Büyük hedefler koymadan ufak ufak ilerleyince daha emin adımlarla yol alınıyor sanırım. Şimdi hedefim 67 olmak. Bakalım iki hafta sonra tekrar tartılacağım. Umarım o zamana bu blog yasağı saçmalığı son bulur da sizlerle daha sık sık iletişime geçebilirim. 

Yemek düzenime değinmemiz gerekirse, sabahları kızarmış bir dilim ekmek, haşlanmış yumurta ve peynir yiyorum. Beyaz peynirim mis gibi ezine peyniri öyle light falan değil. Yiyemiyorum onları. Sonra saat 10-10:30 arası yarım paket light bisküvi ile ara öğün yapıyorum. Hatta bu yazıdan sonra yiyeceğim. 12'de öğle yemeğinde o gün ofiste ne piştiyse ona göre ayarlıyorum. Mesela dün brokoli çorbası vardı. Bir kase ondan içtim, üzerine de kabak yemeği vardı ondan yanında 1 dilim ekmekle yedim. (Ekmeklerim ya tam buğday, ya tam tahıllı gibi sağlıklı seçenekler oluyor, zaten beyaz ekmek sevmeyen biriyim) Yine 4 gibi ara öğün yapıyorum sabahtan kalan yarım paket de bu saatte bitiyor. Bazen bisküvi ile çay içiyorum sonra üzerine bir bardak Nescafe Lif-Aktif içiyorum. (Yeşil paket) O bir bardak öyle yoğun oluyor ki bir şeyler yemiş gibi oluyorum. Akşama da evde ne varsa ondan bir porsiyon ayarlıyorum ama bu saatte ekmek yemiyorum. Gün içinde mutlaka 2 litre su bitiriyorum ve yeşil çay içiyorum. Akşam yemeğinden sonra bir daha bir şey yemiyorum. 

Durum budur şekerlerim, ben bu şekilde ne aç kalıyorum, ne kendimi diyette gibi hissedip strese giriyorum.. Üzerine bir de kilo veriyorum daha ne isterim ki :) En kısa zamanda görüşebilmek dileğiyle... 

Kadınlar Günümüz Kutlu Olsun!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder