23 Mart 2011 Çarşamba

Tartı

Hani Dukan diyetimi yaparken tartılmadığımdan bahsedip duruyordum ya, işte artık işler öyle yürümüyor. Sürekli dilimde bir "dijital tartı lazım" lafı dolanıp duruyordu. Sonunda Allah sesimi duydu bedavadan yolladı evime, sonra ben ne yaptım "I-ıh ben bundan istemiyorum olmuşken adam gibi yağ oranını falan ölçenlerden olsun" dedim ve kutusunu bile açmadan kenara koydum. Bir haftadır mahzun mahzun kutusunda bekleyen tartıya bu sabah dayanamadım ve açtım kutusunu çıkardım koydum yere ve çıkıverdim üstüne :) 

En son o hep tartıldığım tartıda 69 çıkmış, bu haftasonu 70.200 olduğumu görmüş ve üzülmüştüm. Bu sabah yeni tartımda tartıldım ve 69.300 çıktım. Artık diğer tartının bir hükmü kalmadı, malum biliyorsunuz önemli olan hep aynı tartıda tartılmak çünkü ancak o zaman anlayabiliyorsunuz kaç kilo verdiğinizi, kimi zaman 2 tartı birbirini tutmayabiliyor. 

İşte böyle 74-75 kilolardan 69'a indim. Gerçekten fark etti vücudum, daha önce 65'i gördüğüm zamanı düşünüyorum da sanırım baya iyi zayıflamışım ben o zaman. Çünkü şimdi bile gözüme gayet iyi geliyor vücudum kim bilir o zaman nasıl duruyorumdur :) Ama bu merakımı gidereceğim inşallah, eğer bu ritmim bozulmazsa bir kaç aya yine o sayıları göreceğime inanıyorum :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder