21 Mart 2011 Pazartesi

Canlarım, bloglar hala sessizliğe bürünmeye mahkum bırakılmış olsa da ben geldim buradayım. 

Sabahları pedal çevirmeye devam ediyorum. Bunu yaptığım için kendimi gerçekten çok iyi hissediyorum. Her sabah enerji doluyorum sanki. Her gün düzenli sporun yeri ayrıymış :) 

Yiyeceklerime dikkat ediyorum. Pilav, makarna yemiyorum. Ekmek yiyorum eğer doymayacağıma inanıyorsam yoksa onu da kahvaltı dışında pek tüketmemeye çalışıyorum. 

Perşembe akşamından beri çok yiyorum :( Ne kadar zararlı şey varsa yedim, içtim... Üstelik bir sabah da pedal çevirmedim. Anlayacağınız son 4 günümü kendimi sabote ederek geçirdim. Ama böyle bir 4 gün geçirdim diye kendimi bırakacak değilim. Bu gün yine ipleri elime aldım. Hafiflik çalışmalarına aynen devam ediyorum :) 

Sonuçları yine bildirmek için geleceğim sizi de her zaman beklerim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder