28 Mart 2011 Pazartesi

Şok Şok sonrası

Canlarım şok diyetimi yaptım bitirdim ama sonrasını sizlerle paylaşamadım. 
Perşembe sabahı diyete başlamadan tartıldığımda 69.800 gösteriyordu sevgili tartım. Cumartesi sabahı tartıldığımda ise 68.400 ile mutlu oldum. Yani net 1,5 kilo vermişim iki günde. Ama gerçekten de çok dikkat ettim o iki gün, daha önceki şok denemelerimden olmadı ve başarıyla bitirildi. Sonunda da karşılığını aldım. 
Benim şok diyeti yapmamın iki sebebi vardı. Birincisi hedef kiloma doğru ilerlerken süreci biraz hareketlendirmek ve motivasyon kazanmak, ikincisi özellikle bu günlerde yapmamın sebebi cumartesi günü benim için özel bir gün olması ve o güne mümkün olduğunca zayıf girme isteğimdi. 
Amacıma ulaştım gerçekten de istediğim gibi oldu bu da beni ayrıca motive etti. Cumartesi günü sabah kahvaltım, ara öğünüm diyet usulü ilerledi ama öğle yemeği yemedim ve direk akşam yapılan ikramlara sardım. Onlardan da çok fazla yiyemedim ama pasta yedim. Sonrasında akşam yemeğinde de istesem de çok yiyemedim. Bir tek köftelerimin hepsini yiyebildim. Sanırım ben farkında olmadan midemi baya bir küçülttüm :) 
Pazar sabahı pedal çevirmedim dinlendim, gün içinde yiyeceklerime de çok dikkat etmedim ne varsa yedim ama hep az az yedim daha doğrusu az az yiyebildim. Eskiden Kızılkayalar'dan bir ıslak hamburger üzerine de kaşarlı dürüm döneri mis gibi yiyebiliyorken bu sefer sadece bir ıslak hamburger ve bir ısırık dürümle doydum.  
Doyduğum zaman nasıl mutlu oluyorum bilemezsiniz :) 
Bu sabah da bisiklet için kalkamadım, yarın pedal çevirme çalışmalarıma devam edeceğim. 2 gün ara yeter :)

Bu arada sevgili Denizkızı şok diyetin içeriğine dair bilgi istemiş. Yalnız ben bunu söylemeyi çok uygun bulmuyorum aslında. Çünkü ne diyetisyenim ne de bu konuda bilgi sahibiyim. Sadece bildiğim ve daha önce denediğim bir reçeteyi uyguladım. İnternette yeterince bilgi kirliliği var işin ehli olmayan bir sürü kişi bir sürü konu hakkında yalan yanlış bilgiler veriyor onlardan biri olmak istemediğim için bu isteği ne yazık ki cevaplayamayacağım. Lütfen yanlış anlaşılmasın, listeyi sizlerden saklamak gibi bir niyetim yok. Sadece kimseyi yanlış yönlendirmek istemiyorum...

2 yorum:

  1. olmadı ama biz merak ettik diyetini sen yapabiliyorsan paylaşmalısın ama sana özel se bende yayınlamıyorum.sırf bana yazılan var yayınlamadım cünki kiloma ve vucuduma göre yapılmıştı sevgilerle

    YanıtlaSil
  2. Ben de mevsimlerden roma'nın yayınladığı programa göre yaklaşık 3 aydır diyet yapıyorum.Diyete harfiyen uymama rağmen bu aralar kilo vermem tamamen durdu.Sigarayı bıraktım belki de ondan.Lütfen ricamı yanlış anlamayın sadece acaba bende bu duraklama döneminde bu tarz bir şey mi denesem diye içeriğini merak etmiştim.Cevap verdiğiniz ve ilgilendiğiniz için çok teşekkür ederim.Bloğunuzu büyük bir beğeni ile takip ediyorum.
    Sevgilerimle,
    Denizkızı

    YanıtlaSil