24 Mart 2011 Perşembe

anlayamıyorum

anlayamıyorum insanları.. ne zaman diyet yapsam, yediklerime dikkat etsem çevremdekiler bu durumu garipsiyorlar, çok farklı bir şey yapıyormuşum gibi sanki kendimi zincirlere vuruyormuşum gibi bakıyorlar...
geçen sene Yasemin Soysal'ın bir kitabını okumuştum orada 3 günlük bir detoks vardı. Detoksu kilo vermek için yapmayın kendinizi arındırmak için yapın diyordu. yapmak için boş olduğunuz değil her zaman vakit geçirdiğiniz insanlarla birlikte yapın diyordu, böylelikle siz yemek yemediğiniz zaman çevrenizdekilerin nasıl tepki verdiğini anlamış olur, sizi sabote edenleri anlamış olursunuz diyordu. ben de denemeye karar verdim, üç gün boyunca meyve ile beslenecektim. detoksu uygulamak için hafta içi okula gittiğim günleri seçtim. o gün okulda yemek yemek yerine çantamdan çıkardığım meyveleri yediğimde gördüm ki çevremdekiler bana inanılmaz destek veriyor. hepsi ilgilendi ve destekledi beni. o zaman çok sevinmiş ve mutlu olmuştum karşılaştıklarımla. işte bu gün de tam tersi sinir oldum verilen tepkilere. herkes neden kilo verdiğimi sorguluyor. yahu size ne? evet son zamanlarda kilo verdim ama ben hala 69 kiloyum ve hala vücudumda fazla yağ var. kendileri dikkat etmedikleri için mi diyorum ama böylesine art niyetli düşünmek istemiyorum ama kilo vermek istemenin neresi kötü? daha gencim ve bu yaşta olmaması gereken yağa sahibim, yazık ileride nasılsa metabolizmam yavaşlayacak. hem zayıf olmanın neresi kötü, daha sadece 42 bedenden 40 bedene indim onları duyan 36 bedenden 34 bedene düştüm sanır.

ayy böyle doldum bu gün işte.. şok diyetimi başarıyla sürdürüyorum.. bu gün bitti bakalım.. yarını da atlatırsak mis gibi olacak :))

2 yorum:

  1. Aman sen onları hiç dinleme :) Bende başladım diyete aynen herkes saçmalama tavuklu salatamı yiycen,ay o elmayı boşver gel biz tatlı yicez diyip caydırmaya çalışıyolar,sinir oluyorum yaa.Ama 36 beden kankam iki gündür bana destek olmak için salata yiyor :):)
    Ya bide bu yaptığın detoks nasıl bana anlatırmısın biraz canım?

    YanıtlaSil
  2. Hayalci, teşekkür ederim canım ben de dinlememeye çalışıyorum...
    Detoks Yasemin Soysal'ın bir kitabındaydı. Hangisiydi şimdi hatırlayamıyorum ama 3 günlük bir programdı. Sadece meyve, meyve çayı, bitki çayı ve meyve suyuna izin var. Günün her saati, istediğiniz kadar istediğiniz meyveyi yiyerek yapıyorsunuz. Yalnız Yasemin hanım bu detoksu kilo vermek için değil vücudunuzu arındırmak için yapın diyor, kilo vermek için yapacaksanız hiç başlamayın diyor. Aslında benim yazdıklarım yetersiz kalacaktır, kitabından bakılsa daha sağlıklı olur. Kitaplar şu anda ben de değil o yüzden bakıp da yazamıyorum. Bir kitapçıya girdiğinizde kitapları karıştırarak bakabilirsiniz aslında daha sağlıklı olur, benim unuttuklarım olabilir şu anda...

    YanıtlaSil