24 Mart 2011 Perşembe

Şok Şok!

Canikolarım bu gün şok diyetteyim :)

Bu gün ve yarını kapsayan 2 günlük bir diyet bu. Daha önce arkadaşımın dr. kontrolünde yaptığı diyette dr'un kilo vermesi yavaşladığında ayda bir kereden fazla olmamak kaydıyla uygulayabileciğini söylediği bir diyet bu. Daha önce o bahsettiğim çok kilo verme sürecimde de bir kere yapmıştım ve faydasını görmüştüm. Şimdi de metabolizmamı hızlandırmaktan çok derdim cumartesiye kadar verebileceğim en çok kiloyu vermek :)

Hani 69 oldum demiştim ya 68 olayım bari diye son bir gayret gösteriyorum. Çünkü bu şok diyetle 1 kilo verilebiliyor hatta 1,5 bile olabilir artık duruma bağlı.. Bakalım ben de bu sefer nasıl bir sonuç çıkartacak.

Bu sabah da uyuyakalmışım pedal çeviremedim :( Artık yarın ve cumartesi sabahı asılacağım, hatta cumartesi biraz daha uzun mu çevirsem ne yapsam :))

İşte şimdilik benden haberler böyle, saat 12 olmak üzere ben de heyecanla öğle yemeğimi bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder