24 Şubat 2011 Perşembe

Canlarım,

Bu sabah yine 20 dakikalık ufak bir spor seansı ile günüme başladım. 20 dakikayı arttırmayı şimdilik düşünmüyorum hedefim daha çok spor yapmak değil düzenli spor yapmak. O yüzden kendimi bıktırmadan bu işi oturtmak istiyorum. Öbür taraftan diyette değilim fakat yediklerime büyük ölçüde dikkat ediyorum. Mutlaka ara öğün yapıyorum, sürekli su içiyorum. Günde 2 bardak yeşil çay içmeye özen gösteriyorum. Kuru kayısı yiyorum ki böylelikle kan şekerimi dengeliyorum. Bu arada bir şeyi daha çok net anladım ki bana tatlı yaramıyor. Daha doğrusu eğer son yediğim şey şekerli, tatlı bir şeyse 1-2 saat sonra acıktığımda açlığa hiç dayanamıyorum, başım dönüyor, elim ayağım boşalıyor. Ama eğer tatlı değil de light bisküvi gibi hem katı hem de şekerli olmayan bir şey yemişsem acıktığım zaman sadece acıkmış oluyorum. Hem öyle fiziksel bir rahatsızlığım olmadığı için daha normal porsiyonlarla yiyorum hem de hızlı yemiyorum.

Evet işte benden bu günlük böyle :) Bu arada 3 kilo vermiştim ya dukanla, tartılmadım ama sanırım hala koruyorum kilomu ve yarın atak yapmayı planlıyorum. Haftanın bir günü yapın diyordu yapmaya karar verdim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder