2 Şubat 2011 Çarşamba

31. Gün

Dün motivasyonum düştü diyerek sizlere dert yanıyordum. Bu sabah bir açtım ki bilgisayarımı sizler yorum yapmışsınız kilomla ilgili. Aman beni ne kadar mutlu ettiniz, aman beni nasıl motive ettiniz bilemezsiniz :)

Happy Mixy 55-60 arası adsız izleyicimse 60-65 arası olarak bir tahmin yürütmüş. Oralardan bu kilolarda göründüğümü düşünmenize çok şaşırmadım aslını isterseniz. Çünkü çevremdekilere de sorduğumda hep böyle tahminler alıyorum, o yüzden de insanların bir çoğu neden kilo vermeye çalıştığımı anlayamıyor.

Canikolarım benim boyum 1,74 ve şu anda 3 kilo vermiş halimle kilom 72. Yani o resimde gördüğünüz kız 72 kilo. Sizler benim daha çok hedefimi tahmin etmişsiniz diyebiliriz :) Hedefim 60-65 kilo arasına inebilmek. Kilomu o aralığa sabitleyebilmek istiyorum. Bundan 4 sene evvel güzelcene kilo verip 64 olmuştum ve o kilom uzun yıllardır gördüğüm en zayıf halimdi. Çok da güzeldi, sanki hep öyle kalacakmışım gibi hissettim ama olmadı :( Sinsi sinsi geri geldi kilolarım. Şimdi tekrardan onları vücudumdan kovma zamanı :)

Bu gün bir de yeni bir kitaba başladım. "Yemek Kadın ve Tanrı" kitabı ile bakalım bu sürecime biraz daha destek olmak istiyorum.

Anlayacağınız dün motivasyonsuzdum bu günse 2 tane yenilikle kendime geldim... Tavuklarıma devam hadi bakalım görüşürüz!!!

1 yorum:

  1. nasil gidiyor? :) ben cok iyi motive oldum blogun sayesinde. tam dukan diyeti olmasa da ona hazirlik anlaminda birseyler yapiyorum. kalori alimini azaltmak gibi mesela tatladiricili kahve kekini yaptim. son derece tatmin edici oldu diyebilirim. yine ekmekgi azaltmak gibi.. ekmeksiz bir yasam dusunemiyorum ben :) atak evresinde yulaf kepegine izin var demissin yanilmiyorsam, yulaf ezmesi (oatmeal) olabilir mi?

    YanıtlaSil