22 Şubat 2011 Salı

Hareket Bereket :)

Canlarım biliyorsunuz artık dukan diyetini yapmıyorum. Aslında çok severek uygulamıştım 3 kilo da vermiştim amma motivasyonum bir kırıldı yeniden yapıştıramadım. Fakat sanmayın ki homini gırtlak yiyorum. Dikkat etmeye devam ediyorum. Ne yapıyorum?

Her sabah kızarmış bir dilim ekmekle birlikte biraz beyaz peynir yiyorum. Peynirim bildiğiniz ezine keçi peyniri, light değil çünkü light beyaz peynirlerle kesinlikle aram iyi değil. Sonrasında bazen ara öğün yapıyorum bazen yapmıyorum. Bu gün yanımda gün kurusu kayısı getirdim. 10 gibi 2-3 tane ondan yiyeceğim. Hem gün kurusu çok da faydalı. Öğle yemeklerinde şirkette ne çıkarsa ondan yiyorum. Zaten bizim ofiste yağlı yemekler olmuyor. Hafif beslenebiliyorum. Sonra akşam üstü de bir ara öğün yapıyorum. Bazen light meyveli yoğurt yiyorum bazen yarım paket light bisküvi. Değişiyor işte gününe göre. Bir de bazı günler light ice tea alıp geliyorum işe, o zaman akşam 5 çayı keyfi olarak onu içiyorum :) Daha önce kilo verdiğim o güzel diyette günde 1 kutu light içecek hakkım vardı. Aslında şu anda yaptığım şeyler daha çok o diyete benziyor. Sonra akşam eve gidince de ev yemeği yiyorum. Dün gerçi ankara tava (şehriye pilavı ve et ikilisi) vardı evde, kendisine pek dayanamam. O yüzden akşam akşam pilav yemiş oldum. Neyse ama bu duruma takılıp kendimi harap edemeyeceğim :)

Başlığı neden böyle attığıma gelirsek. Bu sabah itibariyle evdeki kondisyon bisikleti ile spora başladım. Her sabah sadece 20 dakika yapacağım sporla hayatıma hareket katabileceğime ve kısa zamanda bunun karşılığını alabileceğime inanıyorum. Sporu düzenli yapmanın faydaları saymakla bitmez zaten bilirsiniz. Hele böyle güne sporla başlamak en güzeli. İnşallah kendimi hayal kırıklığına uğratmam ve sadece 20 dakika daha erken kalkmakta vazgeçmem.

İşte şimdilik böyle bakalım bu hafif ama sağlıklı yaşam tarzım bana önümüzdeki günlerde nasıl geri dönecek?

1 yorum:

  1. Ne güzel haberler bunlar. Haydi bakalım seni izlemeye devam. Sevgiler.

    YanıtlaSil