16 Mayıs 2011 Pazartesi

Sancılı Halim

Canlarım, regl oldum ve karnım ağrımaya başladı...
Ne işe odaklanabiliyorum, ne başka bir şey yapabiliyorum. Eve gitmek uyumak istiyorum...

Sabah tartıldım, tartıdaki sayıları görünce çok şaşırdım. Çünkü 68.000 yazıyordu :) Hep 68.400-68.600 görürken tam da regl olduğum gün gördüğüm sayı sabahıma neşe kattı :) Ama o neşeyi şu anda devam ettiremiyorum ne yazık ki :(

Birde regl öncesi bastıran ani tatlı krizlerim bu sefer çok olmadı. Perşembe-cuma günü yaşamıştım ama hafta sonunu krizsiz geçirdim :) İyi oldu şimdi evlilik öncesi tatlı krizi falan azalsın :))

2 yorum:

  1. aa ne güzell! regl döneminde 1kg ya yakın fazlalığın olması gerekirken daha hafif tartıldıysan.. :)

    YanıtlaSil
  2. esinspiration; zaten o yüzden o kadar keyiflendim sabah :)) fazla beklerken az buldum mutlu oldum :)

    YanıtlaSil