10 Mayıs 2011 Salı

Gariplik Halim

Adresimi değiştirdim, sanki artık bana ulaşamıyormuşsunuz gibi geliyor. Umarım öyle değildir, üzülürüm... 

Bu gün bir gariplik var üzerimde... Sabah her zaman ki gibi kızarmış ekmek ve beyaz peynirden oluşan bir kahvaltı yaptım. Şirkete gelince bir fincan çay içtim. Ara öğün olarak yarım paket Eti Form Kepekli Bisküvi (saman gibi olanlardan, ama ben çok fena alıştım bunlardan yemeye) yedim. Sonra saat 11.30 gibi bir acıkma başladı bende, hadi dedim az kaldı 12'ye bekliyorum. Normalde 12 dedin mi hazır olan yemeklerimiz bu sefer 12.30'a doğru hazır oldu. Fakat o bir saat bana bir gün gibi geçti... Başım dönüyor desem değil, midem bulanıyor desem değil, öyle garip bir hisle boğuştum ki... Ayağa kalksam bayılacakmışım gibi ama bayılmıyorum da... Kısaca açlıktan çok etkilendim. Normalde son yediğim şey tatlıysa veya böyle bol karbonhidratlı bir şeyse böyle hissettiğim olurdu ama bu sefer gayet sağlıklı bir süreç içinde hissettim. Öğle yemeğimizde brokoli çorbası, salata ve börek vardı. (Enteresan bir menü farkındayım, bizim şirkette börek-kısır-patates salatası gibi "gün yemekleri" bazen ana öğün olabiliyor.) Çorba ve salata sağlıklı seçimler ama börek öyle değil. Ne yazık ki o açlığımla pek sorgulama havamda değildim. Neyse yağsız patatesli börekten 3 dilim yedim. Yalnız börek o kadar ince ve küçük dilimlenmişti ki 3 dilimi siz 2 dilim gibi sayabilirsiniz. İşte 13.00'dan beri bir şey yemedim. Saat dört oldu ara öğün saatim. Ama yine aynı şey oldu. Yine öğlen yaşadığım o garip hal çöktü üzerime. Sabahtan kalan yarım paket bisküvimi açtım şimdi yiyorum. Kahve almak için mutfağa gittiğimde börekler çarptı yine gözüme, bir dilim kaptım. Bir yandan karbonhidrat yemek istemiyorum bir yandan da kendimi tok hissetmeye ihtiyaç duyuyorum. 

Ne oldu bana bu gün böyle... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder