26 Mayıs 2011 Perşembe

14 gün

Kızlar,

Ben hazır çaktırmadan kilo vermeye devam ederken acaba diyorum şu 14 gün diyetlerinden yapsam mı? K-flakes veya Nesfit'in :) Geçen sene bir kere denemiştim de bir yerden sonra içim bayılmıştı tatlı tatlı :))
Hani akşam yemeği niyetine pek gitmiyordu. Gerçi o zamanlar sadece bir kase veriyorlardı, geçen baktım da 14 gün diyetinde, akşam yemeklerinde yanına ızgara falan eklemişler. Öyle daha bir yapılabilir geldi gözüme :) Bilemedim acaba yapsam mı dedim şöyle bir hızlandırıversem metabolizmamı fena mı olur :)

Bu arada sabahki yazıma yorumlarınız çok tatlı, teşekkür ederim. Sizler yorum yaptıkça ben böyle pek mutlu oluyorum :)

İyi ki varsınız canlarım :)

1 yorum:

  1. Niye olmasinki, önemli olan sonucta normalden daha az/hafif tükettigin icin kesin kilo verirsin. Bak kellogs dan bikarsan, sana Müsli´de tavsiye edebilirim, mesela 1 elma (kabuklariylada olabilir), bir kac kasik müsli, üstüne süt ve istersen yohurt ekle, cokda doyurucu oluyor : )

    YanıtlaSil