6 Mayıs 2011 Cuma

Hafta Sonu :)

Bir baktım cuma bitmiş, güneş açmış :) 
Aman ne şahane şeyler bunlar diyerekten mutluluğumu da sizlerle paylaşayım dedim :) 

Şu anda nedense kendimi çok aç hissediyorum. Halbuki ara öğün de yaptım ama midem şu anda asitleriyle kendi kendini imha ediyor sanki :) Bir an önce işten çıkmak ve koşa koşa evde yemeklere yumulmak istiyorum :) İşte böyle coşmamak ve yemeklerde abartmamak için ara öğün yapmamız lazım, ara öğün yapmasaydım şimdi daha da bir aç kurt olurdum heralde :)

Dün sevdiceğimin doğum günüydü, onun şerefine Sahan'a gittik. İki etobur olarak sanırım işin ucunu biraz kaçırdık, en son caddede şiş göbekleriyle sallana sallana yürüyen iki sevgiliydik. :) Sabah tartıldığımda 300 gr fazla çıktım ama bu duruma hiç üzülmedim, arada olur böyle şeyler değil miii :)) O kadar kilo vermişim 300 gr'dan mı korkacağım :)

Ayhh işte böyle şekerler, güneş açtı ya ben de coştum her zaman ki gibi :) 

Öperim hepinizi! Şahane hafta sonlarınız olsun inşallah!!! 

2 yorum:

  1. slm pelincim senede 1 defa oluyor doğum günü zaten onun için bencede moralini bozma.sen spor yapıyormusun?ben atağı 7 gün yapıcam seyire geçince günde 1 saat spor yapıcam.

    merve

    YanıtlaSil
  2. ben dukan diyetim sırasında hiç spor yapmadım :) ne zaman ki dukanı bıraktım her sabah pedal çevirmeye başladım... fakat ne yazık ki son 1 aydır onu da bıraktım :(
    ama kesinlikle çok faydası oluyor sporun :)

    YanıtlaSil