4 Mayıs 2011 Çarşamba

Özledim Sizi

Şekerlerim,

Nasıl yoğun bir haftadayım, nasıl meşgulum anlatamam :) Sizlerle de konuşamadım kaç gündür, açıyorum blogu ama yazı girecek fırsatım olmuyor. İki gündür işten geç çıkıyorum, akşam yemeği düzenim aksadı. Bir de böyle yorgunluk ve açlık halleri birleşince hemen başı dönen bünyeme tatlı takviyesi yapmak durumunda kaldım. Bu arada insanlar hep derdi "aman öyle yoğundum ki yemek yiyemedim" falan diye. Öyle şey mi olur derdim kendi kendime. Oluyormuş. Açlığa hiç gelemeyen ben bile yoğunlukta yemek yemeyi unutmasam da "önce şu işleri bir bitirivereyim" diye düşünürken yakaladım kendimi...

Bu arada hala aynı kilodayım. 68,300'e sabitledim kendimi. Kesinlikle şikayetçi değilim, aksine çok mutluyum.
Hedefime odaklanamasamda olduğum yerde sayabildiğim için bile moralimi bozmuyorum :)

Bu arada yer imi koymuşlar yazıya eklenmek için, hiç durur muyum hemen kullandım yeni eklentiyi :))

2 yorum:

  1. merhaba bloğunu yeni keşfettim.dün den beri bütün yazılarını okudum.bugün gittim dukan kitabı aldım.onu da yarıladım ve dün diyete başladım.bugün 2. günümdü çok iyi gidiyor.
    takipteyim merve

    YanıtlaSil
  2. Merveciğim,
    Hayırlı olsun bakalım :) İnşallah sen de güzel sonuçlar alırsın :) Ben her zaman buradayım, beklerim :))

    YanıtlaSil