2 Ağustos 2011 Salı

16 Temmuz Halim

Şekerlerim ben döndüm :)
Aslında döneli baya oldu da bir türlü fırsat bulup sizlerle konuşamadım...

Benim ana blogumda az önce konuyla ilgili bir yazı girdim. Oradan detaylı bir şekilde o güne dair bilgi alabilirsiniz...

Bu arada 68 kiloyum yani düğünden beri kilo aldım. Sanırım düğün günü 66 falandım ama sonrasında balayı ile mis gibi başladım kilo almaya. Şimdi 68 kiloyum buradan daha yukarı çıkmayı düşünmüyorum. Yeniden kendime çeki düzen verip aşağı inmeyi planlıyorum. Bu saatten sonra kilo vermek için gerçekten çaba sarf etmem gerekecek çünkü artık üzerimde benim sürekli aktif kalmamı sağlayan bir stres yok :) O stres nasıl bir şeymiş öyle :) Çatır çatır kilo kaybediyor insan :)

Bakalım bundan sonra nasıl hafiflik hallerim olacak :)

Öpüyorum hepinizi şekerlerim ;) (ben bu lafı eskiden de söylerdim de, şimdi Hilal Cebeci yüzünden pek garip kaldı...)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder