11 Temmuz 2011 Pazartesi

Son 5 Gün Halim

Evet son bekar haftama girmiş bulunmaktayız :)
Ben de heyecan var tabi ki, ama nasıl tatlı bir heyecan. Böyle içim pamuk şekerlerle dolu gibi sanki :) Pembe ve yumuşak bir iç dolgusu ile doldurulmuş gibi hissediyorum kendimi :)))

Yeme durumlarıma gelince, maşallah iştahım açıldı son günlerde. 66'lı rakamları görmüştüm ama bu iştaha dayanamayan bedenim yine 67 oldu. :) Önce bir bozuldum sonra fark ettim ki, benim regl dönemim geliyor. Eli kulağında her an regl olabilirim, ki zaten her an olmak da istiyorum. Olayım da balayına kadar bitsin istiyorum :) Onun verdiği bir iştah açıklığı ve az biraz şişkinlik mevcut bünyemde ama hiiiççç umurumda değil. Öyle rahat ve mutluyum ki, bir kaç gramın benim keyfimi kaçırmasına katiyen izin veremem...

Bu sabah da zor uyandım, dün geç yatmama rağmen sabah külçe gibiydim inemedim yataktan :) Şimdi de nasıl uykum var, normalde böyle olmuyordum ama bu gün gözlerimde tatlı bir ağırlık var. Esen rüzgarın altında bir hamakta uyuyasım var :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder