13 Nisan 2011 Çarşamba

Yaptım oldu diyecektim olmadı

Canlarım!! Bu sabah gönül rahatlığıyla yazıyorum :) Sonunda uyanabildim, sabah erkenden kalktım ve bisikletimin başına geçtim yalnız sadece 5 dak. çevirebildim. Neden mi? Çünkü sabahın 6 buçuğunda çevirdiğim bu pedal o sabah sessizliğinde çok ses yapıyor. Benim evimde alt katım kazan dairesi kimse yok altımda, bisiklette salonda duruyordu yani o saatte uyuyan birilerine sesin gitmeyeceği bir yerdeydi. Fakat şimdi bisiklet odamda duruyor ve altımdaki odada o saatte uyuyan insanlar var. Sessizlikte o kadar yüksek geldi ki sesi, rahatsız oldum insanların tepesinde sabah sabah pedal çevirdiğim için. Ve bu işi akşama almaya karar verdim. Akşam yapmak biraz daha zor geliyor aslında ama bırakmayacağım peşini. Alışana kadar devam :)

Bir de 3 gündür kafamı çikolatadan kaldıramıyorum. Regl olacağım eli kulağında onu biliyorum ama uzun zamandır bu kadar krizli gelmemişti. Neyse ki daha kiloma bir etkisi olmadı hatta ben yine 68.400 oldum bile :) Birazcık daha gayretle mis gibi 65 olacağım belli, yani inşallah :)

4 yorum:

  1. Ah bilmez miyim sabah sabah ses yapan bisikletleri :) Ben de sabah kalkar sürerdim kilo verdiğim dönemde. Ses gitmemesi için bisikletin dişlerine yağ sürmüştü kardeşim. Bir de altına kondisyon bisikleti minderi diye halı gibi bir şey almıştık, sesi alt kata geçirmiyormuş. Aynı minderden koşu bandının altına da almıştık. Evde sürekli bisiklet ve koşu bandı kullanılmasına rağmen alt kattan hiç şikayet gelmemişti. Hepsiburada'dan almıştık, istersen ona bakabilirsin :)

    YanıtlaSil
  2. aaa süper!! böyle bir şeyin varlığından o kadar habersizim ki aramak aklıma gelmemişti. aman ne iyi oldu :) hemen bakayım canım sağol :)

    YanıtlaSil
  3. hadi kıskandım maşallah
    bende tatlı kriziyle ugraşıyorum.
    kadınlık işte sevgilerimle canım

    YanıtlaSil