7 Nisan 2011 Perşembe

Geliyorum, dönüyorum...

kızlar sahalara geri dönüyorum :)

26 Mart'tan beri süre gelen durgunluğum bitiyor. Taşındım, önümüzdeki 3 ay boyunca halamda kalacağım, bu süre içinde evimde tadilat olacak, evi baştan yaratacağız. Sonrasında da kısmetse yeni evde, sevdiğimle yeni bir hayata başlayacağız. Benim bütün bu kilo telaşım bundandır :) Şu anda en büyük motivasyonum bu o yüzden beni takipte kalın, öyle ya da böyle hafifleyeceğim :))

En son öksürdüğümden de bahsetmiştim, işte 26 Mart'tan beri peşimi bırakmayan diğer şey de boğaz trafiğim. En sonunda öksürüğe çevirdi, geceleri beni uyutmadı, gündüzleri kısık sesle dolaştırdı ama sanırım artık geldiği gibi gidiyor...

Bu öksürük hali, taşınma telaşı derken tabi ne pedal çevirebildim ne doğru düzgün yediklerime dikkat edebildim. Ne oldu peki? Şokla giden kilo, aynı şokla geri geldi.. En son 68,400'ü görmüştüm. Şimdi 69,400 oldum. Gerçi 1,5 kilo vermiştim 1 kilo geri aldım ama olsun yine de orada kalabilmek isterdim. Tabi bu duruma takılmayacağım, sağlığım yerinde olsun da gerisi kolay diyeceğim...

Taşınma işim bitti, öksürüğüm de geçti. Artık bisikletimle aynı evdeyim. (o benden bir kaç gün önce taşındı da geçici evimize) kısaca kaldığım yerden devam edebilirim. Yine her sabah 25 dakika pedal çevirmece ve gün içinde kendimi diyet psikolojisine sokmadan yediklerime dikkat etmece :)

Haydi bakalım geri dönüyoruz!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder