25 Nisan 2011 Pazartesi

başlığım yok

aslında yazacak yeni bir şeylerim de yok.

şimdi burasının adı "hafiflik hallerim" fakat benim aklımda şu anda hafifliğim pek yok. gofret bağımlılığımdan kurtuldum çok mutluyum kendimi sigarayı bırakmış gibi hissediyorum çünkü bir ara bir daha hiç gofretsiz günüm geçmeyecek sanmıştım :)

gün içinde şahaneyim ne var ki akşamlarım çok kötü :( şimdi ben halamın yanındayım, malum kız halaya çeker ya. biz işte böyle ikimizde pis boğaz kişilikleriz. yan yana gelmemizin kötü olacağını biliyordum, korktuğum gibi de oldu :) akşam yemeklerimiz çok sağlıklı ve kararında oluyor fakat oturma odasına geçince içimize bir yeme aşkı doluyor ki sormayın. çok kötü, çok bu işe bir çare bulmak lazım...
bir de anlayamadığım bir konuyu daha paylaşmak istiyorum. şimdi evet ben kilo verdim, artık çevremde beni görüp de bunu söylemeyen yok. bu durum beni acayip mutlu ediyor. daha önce uzun bir itiraf yazım olmuştu. o zaman da söylemiştim, kilo verme başarılarımı sahiplenemediğimi. ama bu sefer öyle değil işte, nasıl sahipleniyorum bu işi. "evet ben kilo verdim" diyorum gururla.

işte böyle bana kilo verdiğimi söyleyenler arasında bir de şu baş göstermeye başladı "ama çok vermişsin daha verme" duyanda 34 beden oldum sanacak. canlarım cananlarım ben hala 38 bedene zor sığıyorum, yani öyle çoook zayıf değilim, bırakın ben karar vereyim daha kilo verip vermeyeceğime....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder