15 Haziran 2017 Perşembe

Şekersiz Halim - 1

Oh be, sonunda yaklaşık dört yıl sonra yazı yazıyorum.
Kimse için de değil, en çok kendim için. Aynı şu anda deneyimlediğim "şekersiz hayat" gibi.

Buralarda yokken hamile kaldım, doğurdum, emzirdim, büyüttüm, kilo verdim, verdiğim kiloların hepsini aldım, çalıştım, çabaladım, yoruldum.
79 kilo ile hamile kaldım ve 41. haftada doğum yaparken 15 kilo almış olarak 94 ile hastanedeydim. Doğumdan 1 ay sonra 83 kiloydum. Kendiliğinden gitti 11 kilo. O 83 kiloda aylarca kaldım, 84 oldum. Sonra 2016'nın Mayıs'ında pek sevgili Ceren Yavuz ile çalıştım. Ki kendisinden o kadar güzel şeyler öğrendim ki, herkese web sitesini detaylı incelemesini ve Instagram hesabını takip etmesini öneriyorum.

Ceren ile çalışmamız sonucunda 8 haftada 8 kilo verdim. Bu zaten kilo vermek istediğim her zaman biraz dikkat ettiğimde elde ettiğim sonuçtu. Ancak bu sırada öğrendiklerim ve aklıma kazınanlar, kendimde fark ettiklerim daha önceki deneyimlerimden farklıydı.

Örneğin şekere karşı olan farkındalığım oldukça derinleşti. Şeker ne demek ve ne yapar konusundaki görmezden gelmeye çalıştığım tehlikeler netleşti. Kilomu koruyamadım çünkü yine beslenme düzenimi eski haline çevirmiş, bol bol karbonhidrat tüketmeye başlamıştım. Hızla değil ancak yavaş yavaş aldım geri 8 kilonun ve yine oldum 84 kilo.

Uzun bir zaman böyle yaşadım. Nereden başlayacağımı biliyor ama başlayamıyordum. Sonra güneş ışıldamaya ve havalar ısınmaya başladı. Enerjim yükseldikçe sis bulutları dağıldı ve önümü görmeye başladım ve buldum ne yapacağımı...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder