20 Aralık 2013 Cuma

Kahve Halim

Bu gün sevgili Bikini Projesi'nden ilham almak suretiyle yemekten sonra hayatımın ilk sade Türk kahvesini içtim.

Ben normalde Türk kahvesini şekerli ve bol kahveli severim. Bu gün şeker kısmını atınca kahveyi de normalinden biraz daha az koydum ve tadı da hiç fena değildi. Gerçi pişine kadar ortalığı toparlayayım derken kaptırmışım kendimi kahve pişmiş gitmiş aklıma geldiğinde soğuktan hallice ılık bir kahve ile ilk şekersiz Türk kahvesi deneyimimi tattım. Yarın sıcak versiyonunu da deneyeceğim inşallah.
Türk kahvesi dışında kalan kahvelere bakacak olursam; uzun zamandır Nescafe'yi bıraktım. Eğer içecek olursam da sadesini şekersiz içiyorum ancak içine süt veya Coffee-Mate gibi süt tozu cinsi şeyler koyunca mutlaka şeker istiyorum. Halbuki sade olanın sertliğiyle şeker ihtiyacı olması gerekirken gariptir ki tam tersi sade kahveleri şekersiz rahat rahat içerken sütlü cinsleri şekersiz içemiyorum... Filtre kahve de falan da aynısı oluyor. Diyette olup hafiflemem gerektiğin bu yüzdendir ki hep sade kahveler içerim, süt girdi mi işin içine tatlı olmalı diye...

Bu da böyle garip ve gereksiz bir bilgiydi işte, ilk sade Türk kahvemi içince detayları paylaşayım dedim.

Görüşürünk!

4 yorum:

  1. Merhaba,
    Ben de Türk kahvesini şekersiz içemeyenlerdenim. Ortadan az şekerliye geçiş yaptım ama henüz sekersiz içmedim. Yani darısı başima :) Bu arada blog'unu yeni keşfettim ve çok beğendim. Ben de yaklaşık bir ay önce, sizinle benzer bir düşünceyle yola çıkarak, işlevsiz halde duran http://sevgihalleri.blogspot.com/ adlı blogumu sağlıklı beslenme (aynı zamanda kilo verme) günlüğü olarak kullanmaya karar verdim. Bir ara göz atarsanız belki siz de benim serüvenimi izlersiniz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahvede şekersiz içme girişimlerim devam ediyor ;)
      Kilo verme serüvenine bakacağım en kısa zamanda, öperim

      Sil
  2. Sade Türk Kahvesi keyiflerin bol olsun Şekercim.. ;-)
    Nescafe'ye süt ekleyince bana da geliyor bir "şekersiz bu olmaz ki"li halleri.. Oh be yalnız değilmişim.. :-)))))
    En kocamanından öptüüümmmmm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yalnız olmadığımı duyduğuma sevindim şekerim ;)

      Sil