25 Kasım 2013 Pazartesi

İstikrarsız Halim

Ne desem bilmiyorum tek bildiğim 78 küsür kilo olduğum ve işin pis yanı artık neredeyse bunu kanıksamış olmam. Beyler bayanlar ben ne yapacağımı bilemiyorum kendimle.
Şimdi bir de evdeyim. Bu bir açıdan çok güzel değerlendirilebilecek bir şey çünkü istediğimi istediğim saatte yiyebilir üzerinde çıkıp yürüyebilir hareket edebilirim. Diğer yandan evde yalnız olunca kendini yemek yemeye adamış biri olarak da her sabah "diyet kahvaltısı" yapıp bir saat sonra aç olmadığı halde kendini mutfağa atıyorum. Neden böyle yapıyorum çünkü evdeyken hep şu lanet televizyon karşısında takılıyorum ve tabi ki sürekli bir şeyler yeme halinde hissediyorum kendimi. Klasik bir duygusal yiyici olduğumdan en güzel ilacın kendimi oyalamak ve ruhumu doyurmak olduğunu da biliyorum. Ay lanet olsun bilmeyeydim keşke.

Şu bilip bilip yapmama halim beni benden alıyor gençler.
Neyse işte öyle.
80'e doğru büyük bir istikrarla ilerliyorum.
Yuvarlak bir hatun oldum.
Aldığım kilolar her zaman vücudumun her yerine dağılır bu bir şans olarak kilolarımı göstermez ancak bir şansızlık olarak da kilo aldığımı bir türlü benimseyemez ve sanki kilo almamış gibi hayatıma devam ederim.

Gidiyorum ben.
Varsa bana bildiğimden farklı bir öneriniz söyleyiverin gari, yoksa okuyup desteklerinizi iletin.
Öperink :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder