30 Kasım 2011 Çarşamba

Yalnızlık halim

İki akşamdır eşim işi yüzünden eve geç geldi. Hem de ne geç gelmek, yüzünü bile göremiyorum... Bu iki günde de ben ne yaptım? TEMBELLİK! Spora gidecektik güya gidemeyince evde iş yapar insan di mi? Yok onu da yapmadım yattım iki gün kanepenin üstünde... Hoş iyi geldi, hoşuma gitti ama o sırada da homini gırtlak yedim bir şeyler. Zaten bana evde yalnız olmak katiyen yaramıyor. Anında soluğu mutfakta alıyorum. Neden bilmiyorum ama benim için evde yalnız olmak = tıkınmak... Duygusal yiyici olduğumun bir diğer kanıtı... Pff...

3 yorum:

  1. sanırım bu konuda yalnız degilsin.evimde buzdolabı,ocak olmamasına ragmen ne yapıp edip bir seyler yemeyi başarabiliyorum..özellikle mutfak bisküvi artıklarıyla dolu :D yalnızlık zor sey :p

    YanıtlaSil
  2. timeout; yalnız olmadığıma sevinsem mi üzülsem mi bilemedim :))

    YanıtlaSil
  3. Seninle aynı durumdayım,evde yanlız olmak banada hiç yaramıyor..
    Sevgiler canım..

    YanıtlaSil